Sängen

Hej alla vackra.
Klockan är prick 03.00 och jag ligger i min säng efter att ha duschat, kollat en film och spelat lite gitarr.
I söndags var jag hos mormor med släkten som jag har nämnt i tidigare inlägg och jag vann endast en chokladkartong i julklappsleken, typiskt.

Efter släktträffen hos mormor sov jag hos mina kusiner i Göteborg i två nätter( ni kan se bilder ifrån det på min instagram som jag även skaffade i söndags, elinjensen heter jag där)
Efter två nätter av mys med kusinerna och även deras galet fina kattungar begav jag mig hem till min bror på Hisingen för en fika sådär lite väl spontant, och det slutade med en bio och övernattning. Dagen därpå tillbringade jag med mormor och mellandagarea och den slutade med ett möte av min andra kusin på stationen och en mysig tågresa hem till Alingsås och efter det en jättemysig kväll.

Kusinen åkte hem förut och jag är helt död, är förskyld och har fått ont i halsen.

Nu ska jag iallfall sova, caio

 


Kommentarer
Nathalie

Söt blogg :-)



Blogg: http://nferiksson.blogg.se/
2011-12-30 @ 03:17:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback